piatok 20. marca 2015

Ahoj Viko

Kedy si znovu spravíme ostrovný program? Naše chutnučké, nevinnučké, jašavé bábätko by sme mohli šupnúť do kočíka s nejakou sprievodnou osobou a my by sme si mohli spraviť leháro. S nejakým dospeláckym programom. Napríklad ... upratovanie, pranie, varenie, nie, nie, na nič iné som ani nepomyslela. Nechaj si to rozležať v hlave a prípadne sa môžeš chopiť iniciatívy. 
A vieš čo mi ešte napadlo? Kam pôjdeme na svadobnú cestu? Potešila by som sa výletu. 
Si informovaný o tom, že už zajtra je jarná rovnodennosť? A vieš aj o tom, že meteorológovia považujú za začiatok jari 1. marec? Tým som chcela naznačiť, že som mala pravdu v našej dávnejšej polemike.
A vyhrala som facku z nedávneho stavenia sa!!! Mnou navrhovaná trasa je o 200 metrov kratšia, viď dôkaz nemám tu malinkú, tak neviem spraviť print scr, máš ho tak zvláštne umiestnený na klávesnici, nikdy som nevedela používať tlačidlo fn + ďalšie tlačítko. Asi si si nenainštaloval niečo ku klávesnici, vtedy fn nemusí fungovať. 
Môj najkrajší zatúlaný Viko, ak sa Ti zdá môj článok neopodstatnený ako mlátenie prázdnej slamy, vedz, že malinká spinká už asi dve hodiny a ja som sa konečne rozhodla nechať Modrého koníka natrvalo svojmu smutnému osudu, takže mám čas a zároveň aj problém s jeho využitím. Rada by som sa teraz k Tebe pritúlila a hovorila o všetkých neopodstatnených veciach, ktoré aj tak nepočúvaš. 
Už sa teším na moje sobotné predpoludnie, aj keď úprimne povedané, vôbec sa mi nechce opustiť Vás. Ale pôjdem, lebo viem, že sa mi to možno bude páčiť. Ako kino naposledy. Toľko som sa ho obávala, aj keď som sa nesmierne potešila, že si pozval mňa a neoznámil si mi iba, že ideš s tým a tým, a ako som si ho nakoniec užila. Hoci ... mohlo byť prázdnejšie aby sme si užili nezodpovednosť ako kedysi/za dávnych čias (nepáči sa mi takáto formulácia). Svoju nezodpovednosť by som mohla prirovnať k sodíku. Keď sa vloží do vody ... pamätáš si tú krásnu reakciu, že? Aj ja som za určitých podmienok Hanna s červenými šatami (dnes sa o nich už tak romanticky nevyjadruješ). 
Mala by som svoj Liebesbrief pomaly ukončiť, skôr ako sa naše jašadlo zobudí a ja budem musieť ísť prevliekať periny, lebo jašavko využil súkromie na vykakanie sa do gatí. A to by sa už žiadna romantika do listu nedostala. Zbohom môj (uáááá sa ozvalo z izby, pokračovanie o minútku) najmilší ostrovan, s láskou zostávaj,

Vaša oddaná služobníčka Hanna (ako by sa podpísala stará mama tety Chatty - treba si prečítať Annu).

                            

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára