sobota 21. marca 2015

Ako si užívam "moju" sobotu

Jedno chrní, druhé chrní a mama oxiduje pri počítači. Jaj, vám to neide do hlavy, akože kto a kto spí? Veď som spomínala iba jedno dieťa. No predsa 1x dieťa a 1x ocinko unavený 3 hodinovou starostlivosťou o dané dieťa. Maminka pôvodne plánovala spinkať do desiatej (hahaha), lenže o 7.30 už jednoducho ďalej spať nevládala. Hrôza. Kedysi vedela spať aj do druhej poobede a vstala iba pre to, lebo sa už sama pred sebou cítila zle, nie, že by, nedajbože, nevládala spať ďalej. 
Potom som chcela ujsť z domu a na dve hodinky opustiť moje od mliečka závislé, zajtra už konečne ročné, dieťa a ísť si užívať život. Hm, akosi to nevyšlo. Namiesto toho som si užila dĺĺĺhu sprchu so šampónom Weleda, kondicionérom Weleda, sprchovým gélom Weleda a potom som sa rozmaznávala telovým krémikom Weleda, pleťovým krémikom Weleda, umyla som si konečne bez stresu a pišťania - mam mam ááá, mam - zuby zubnou pastou Weleda, nabalzamovala som si pery balzamom Weleda, nastriekala som sa dezodorantom Weleda a nakoniec som si dala na ruky krém W... nie, ručne robený mojou sestrou s včelou kašičkou a zabalený v krásnej sklenenej dózičke. 
To sú tie radosti matky na materskej práci, teda pardon, dovolenke. A potom prídu tie vzácne okamihy, kedy si uvedomím, že veď mám všetko a môžem byť najšťastnejšou osobou na svete. Mám krásne zdravé dievčatko, na sedačke chrápe jeden staroch, teda skoro manžel, ktorého mám rada a vlastne lepšieho by som veľmi ťažko našla (toto mi prosím pripomeňte, keď na neho budem metať hromy blesky za to, že zase mešká alebo sa nestará o malú podľa mojich predstáv alebo upratuje, rozumej reorganizuje celú domácnosť mne na šľak trafenie alebo alebo alebo) máme kde bývať, máme čo papať, máme sa čím voziť, máme naše plány, máme ... všetko. A predsa je človek taký hlúpy, že by chcel aj novú verziu kočíka, ktorá sa skoro ničím nelíši od toho nášho, aj novú striešku na kočík, aj tie krááásne šaty z výkladu, rovno aj s kabátikom, aj ... asi aj modré z neba (to ozajstné, nie televízne). Ach človek, človek hlúpy. 
Dosť bolo rečí, mala by som ukončiť moje skvelé predpoludnie užitočne - povešaním prádla.

Hurá hurá, všimli ste si? Už je JAR!!!! 

2 komentáre:

  1. Toto bol ale sponzorovany prispevok, vsak..;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, mám na to malú sledovanosť, aby som mohla zlákať weledu na sponzoring :D

      Odstrániť